HIT Jump

19.09.2022

Kombináciou Jumpingu a vysokointenzívneho tréningu spevníte, vytvarujete svoje telo a spálite prebytočné kalórie rýchlejšie ako kedykoľvek predtým.

HIT Jump patrí medzi dynamické fitness-tréningové programy, pri ktorom ako hlavné náčinie používame originálne Jumping® trampolíny

Mini trampolíny sú vybavené špeciálnym systémom gumových lán, vďaka ktorým sú trampolíny veľmi bezpečné a oproti pružinovým trampolínam sú doskoky na nich tlmené. Naše kĺby tak netrpia, práve naopak, šľachy a väzivá sa stávajú silnejšími

Jumping alebo "dupanie" na trampolíne je úžasné kardiovaskulárne cvičenie. Prináša zábavu a radosť z pohybu. Inštruktor využíva prvky aerobiku a step aerobiku, ako sú napr. rýchle, pomalé poskoky, dynamické šprinty, balančné a silové cviky

Jumping je efektívnejší ako beh, do tréningu zapájate viac ako 400 svalov a môžete spáliť až 1400 kalórií a to len za jednu hodinu!  

HIT (high intensity training) je intenzívny tréning celého tela. HIT Jump je zostavený z cvikov na využitie vlastnej váhy alebo jednoduchých fitness pomôcok (expandery, činky, Kamagon).

Ak ste začiatočník, netreba sa báť vysokej intenzity tréningu. Každý môže ísť svoje vlastné tempo a postupne sami na sebe uvidíte, ako sa zlepšujete, a ako intenzívnejšie a s vynaložením väčšej sily dokážete daný cvik zvládnuť. Vaše telo na takéto pokroky zareaguje úbytkom hmotnosti, spevnením svalov a úsmevom na tvári :)

Na otvorené hodiny sa môžete prihlásiť cez náš rezervačný systém.

Aj my dospelí sa potrebujeme hrať. Hra vo forme cvičenia na trampolíne nám v reálnom živote pomáha udržovať svoju životnú sviežosť, omladzuje a podporuje dobrú náladu.

Tento skvelý komplexný, zábavný a efektívny, ale hlavne intenzívny tréning odporúčame vykonávať najviac dva až trikrát do týždňa, pretože váš nervový systém potrebuje čas na zotavenie. Ak túžite po peknej a zdravej postave, venujte svoj čas aj cvičeniam iného druhu, kompenzačným a regeneračným (napr. Zdravý chrbát). Vaše telo sa vám odmení!